exness

بورس

exness

بورس

توضیحات Pending Order


این دستورها سفارش خرید یا فروش در آینده به شرط ادامه و یا برگشت روند قیمت هستند ، آنها را در حالتهای زیر استفاده میکنیم:

1) Sell Limit: اگر شما قیمتی را در حال صعود می بینید و برای آن حداکثری را تصور میکنید که قیمت بعد از رسیدن به آن بازگشت میکند، بنابراین پیشاپیش دستور فروش در حداکثر قیمت مورد نظر را با استفاده از این دستور قرار می دهید. (فروش در حداکثر قیمت اگر قیمت از حرکت فعلی خود برگردد)



2) Buy Limit: اگر شما قیمتی را در حال نزول می بینید و برای نزول آن حداقلی را تصور میکنید که قیمت بعد از رسیدن به آن بازگشت میکند، بنابراین پیشاپیش دستور خرید در حداقل قیمت مورد نظر را با استفاده از این دستور قرار می دهید. (خرید در حداقل قیمت اگر قیمت از حرکت فعلی خود برگردد)




3) Buy Stop:
اگر شما قیمت را در حال صعود می بینید و در عین حال یک مقاومت (Resistance) را تصور می کنید که قیمت از آن عبور خواهد کرد چنانچه تصمیم به خرید بعد از گذشتن از آن مقاومت را داشته باشید، می توانید از این دستور استفاده کنید. (خرید اگر قیمت به حرکت فعلی خود ادامه دهد)

4) Sell Stop:
اگر شما قیمت را در حال نزول می بینید و در عین حال یک حمایت (Support) را تصور می کنید که قیمت از آن عبور خواهد کرد چنانچه تصمیم به فروش بعد از گذشتن از آن حمایت را داشته باشید، می توانید از این دستور استفاده کنید. (فروش اگر قیمت به حرکت فعلی خود ادامه دهد)
*خطوط نقطه چین پیش بینی شما از حرکت بعدی قیمت است


اگر یادگیری متاتریدر را به تازگی شروع کرده اید برای جلوگیری از اشتباه و برای اینکه این مسئله را با کمک پلت فرم به راحتی درک کنید مراحل زیر را انجام دهید:

در متا برروی چارت مورد نظرتون کلیک راست (Right Click) کرده و برروی اولین گزینه (Trading) چند ثانیه مکث کنید.

اگر در بالای قیمت فعلی جفت ارز رایت کلیک کرده باشید عبارتهای Sell Limit و Buy Stop را خواهید داشت.



اگر در پایین قیمت فعلی جفت ارز رایت کلیک کرده باشید عبارتهای Sell Stop و Buy Limit را خواهید داشت.


به این ترتیب به راحتی با مفهوم Pending Orderها آشنا خواهید شد.
__________________
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.